Terapie

masáž

Komunikací s Vaším vyšším "Já" se zbavujete problémů - v rodinných, partnerských, společenských, pracovních, tak i psychických a fyzických bolestí. Nalaďte si takový stav mysli, který Vás změní.

Kvantova terapie - technika dvou bodů

Komplexní systém transformace - práce na bázi kvantové fyziky, při níž můžeme vnímat jemný pohyb, teplo a uvolnění. Při kvantové terapii neexistují žádná omezení, pokud je dán volnoprostor naší mysli. Terapie poskytuje nové metody pro posun našeho života - můžeme je použít na cokoliv, čeho chceme dosáhnout. Tiše a nenápadně aktivuje autonomní nervový systém, jenž bezprostředně navodí atmosféru, v níž dochází k hlubokému léčivému procesu a hojení. Harmonizace kvantovou vlnou napravuje problémy na fyzické, tak i psychické úrovni. Tato kvantova vlna vychází z našeho uvědomění a vnímání.

Iplikátory

Iplikátory předchází, odstraňují nebo zmírňují bolesti při zánětlivých procesech, zvyšují odolnost proti svalové únavě, ohebnost v koubech, odstraňují křeče a svalovou bolest.

Magnetoterapie

Magnetoterapie využívá nízké kmitočty evokující změny v elektromagnetickém a biomechanickém stavu buňek a tkání, díky němuž dochází k příznivému ovlivnění systému nervového, hormonálního, imunologického, srdečně-cévního a zažívacího. Zmenšuje otoky, zlepšuje detoxikační procesy v organismu - vhodné např. pro artrózy, Bechtěrerovu nemoc, bolestné stavy páteře atd.

Hydroterapie (Priessnitzova metoda)

Vede ke zlepšení funkce srdce, cév, ke zvýšení odolnosti proti infekcím, proti fyzikálním stresům.

Léčba horních končetin

K mírnění migrén, nespavosti, zklidňuje rychlou frekvenci srdečního tepu a srdečních potíží a u poruch funkce štítné zlázy, zmírňuje alergické projevy a zlepšuje dýchání, prokrvení hrudníku, krku a hlavy.

Léčba dolních končetin

Zlepšuje prokrvení hlavy, krku a horní poloviny těla zlepšuje funkčnost srdce, cév, k zvýšení odolnosti proti infekcím, proti fyzikálním i psychickým stresům.

NLP - neurolingvistické programování

Neuro - vnímání světa prostřednictvím svých smyslů

Lingvistické - způsob, jak komunikujeme sami se sebou a okolním světem

Programování - vědomé řízení a ovládání myšlení a jazyka

NLP se zabývá tím, jak vynikat a dosáhnout mimořádných výsledků. Náš mozek a nervová soustava jsou programovatelné. Naučit se používat správná slova, vybírat správné způsoby myšlení a konání směřujícímu k vašemu cíli, není vůbec složité.

EFT - techniky emoční svobody

Energetická psychologie je nové pojetí psychologie, kdy se v rámci terapie či pochopení problémů mění vnitřní "energie" člověka, jeho vnímání, jeho postoje, jeho pocity.

Energetická psychologie připouští, že člověk má svoji vnitřní energii a že ji může změnit každý. Problém je v těle uchován ve formě "energie". Změníme-li tuto energii, stává se problém minulostí.

AFT - terapie

Stimulují se meridiánové systémy poklepem akupunkturních bodů. Tato léčba je bezbolestná, sedí se, jste oblečení. Terapie na úrovni fyzična, psychična a duševna.

Technika myšlenek

Člověk tvoří myšlenky a myšlenky vytvářejí energetická pole. Souhrn energetických polí tvoří energetické kontexty, neboli úrovně vědomí, které jsou dělené na nižší úroveň vědomí (negativní myšlení), které se přetváří na vyšší stav vědomí (pozitivní myšlení). Náše úroveň vědomí je neviditelná, ale o to více znatelná na našem chování vůči všem ostatním kolem nás.

Muzikoterapie

Hudba léčí, pomůže Vám k uvolnění stresu a napětí. Působí primárně na celek nebo na konkrétní problémy klienta, jde o jeho vnitřní naladění a záměr se uzdravit. Využívá se harmonizujících a léčivých účinků hudby a cíleného zvuku, je jednou z nejhlubších cest do nitra človeka.

s